Notícies. La Fundació Dalí es dota d'un Pla d'Igualtat

Figueres, 21 d'abril de 2022

La Fundació Dalí s'ha dotat d'un Pla d'Igualtat per garantir el respecte als gèneres, l'accés a llocs de treball i formació en les mateixes condicions, evitar, prevenir i atendre possibles casos d'assetjament.

Qualsevol actuació duta a terme des de qualsevol àrea de la Fundació Dalí i els tres Museus que gestiona participa en una escala de valors en què el que allò valuós es mesura en termes de col·laboració, solidaritat i cooperació. Totes i cadascuna de les persones que en formem part sabem que, gràcies al nostre treball col·laboratiu, aconseguirem que els Museus Dalí siguin cada vegada més ben valorats.

No es pot considerar el Pla d'Igualtat aïlladament de les funcions pròpies que compleix la Fundació: el desenvolupament i la difusió del llegat dalinià. Partim de la premissa que l'obra de Salvador Dalí va ser concebuda amb l'inestimable protagonisme de Gala.

Amb la mirada posada a l'horitzó de l'equitat, la Fundació Dalí garantirà l'enfocament de gènere en les seves polítiques, procediments i accions; així com les possibilitats de conciliació familiar de les dones i els homes de la plantilla, i establirà un protocol d'actuació per evitar, prevenir i atendre possibles casos d'assetjament, actitud i tracte discriminatori. En definitiva, facilitarà el desenvolupament de les persones en igualtat d'oportunitats.

Veure totes les notícies

Lluna i cargol de mar sobre roca Lluna i cargol de mar sobre roca

Continguts relacionats

Premsa